I'm sorri...

... no I'm not ;) Jo kanske lite grann för att jag inte har uppdaterat er om mitt OTROLIGT intressanta liv :P Igår var jag hos Kizz-mizz och Malin :) Vi såg på Åskbollen med käre 007, den var ju måttligt bra, har inte så mycket till övers för lilla bonden :P Sen i onsdags var det ju Boda Borg för BOB och det var skitkul! :) Jag, Malin och Nelly kämpade väl på en bana i åtminstone en och en halv timme xD Sen gav vi upp och kämpade lite mindre på en annan så den klarade vi, makes sense right ;) Blev så jäkla glad för att klara den :D Så det är min anledning till att inte har uppdaterat

Kommentarer
Postat av: Malin

vi var pretty awesome på plutonen!

2011-01-08 @ 15:57:45
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0