Min helg

Ok, fredag:
Jag träffade Pia för att shoppa byxor och klippa en ny frisyr, problemet var bara att snubben som skulle frisera mig hade slutat som frisör... inte schysst! Så jag tror att jag ska klippa mig nere i Gnesta, det är lite billigare än i STHLM och jag vet ju på ett ungefär vad jag vill ha, kortare på sidorna och lite rockabilly-stuk på hjässan :) Men apropå byxorna, vi sprang runt i hela STHLM kändes det som :P Efter mycket letande och hittande av lite halvokej byxor kollade vi i en sista butik, Weekday, där hittade vi ett par assnygga blå chinos som jag köpte :) Det som var lite kul var att i början av dan hade vi varit inne på en annan Weekday för att Pia ville kolla där xD Men slut på det nu, så här ser byxorna ut
Just det ja, jag köpte en t-shirt på The T-shirt store också, himla dyr var den (299 kronor tror jag att jag pröjsade :O ) men himla snygg:
Sen vid kanske fem eller nåt gick jag till Kim och Danny för att mellanlanda innan The Baseballs, det var himla trevligt :) De tänkte följa med men de hade just varit på en konferens och deras magar gillande inte maten där, så de stannade hemma :P Men iallafall, när jag var påväg till Grönan tappade jag bort mig lite så jag frågade en vänligt sinnad gångtrafikant :P Han sa "du är långt därfirån, ska du gå eller åka buss?" jag sa att jag skulle gå och han svarade "det är 30 minuter härifrån om du ska gå"... 30 minuter!?! Det är inte alls långt, det tar typ 20 minuter att gå till Björnlunda hemifrån xD Fjolliga nollåttor :P Men iallafall, The Baseballs var så himla bra! Sån energi när de spelade :D De höll på i typ 1 timme och 40 minuter :) Under den tiden tog jag tre bilder xD
Som sagt...
Och nu raskt vidare till lördagen:
Jag var på De trojanska spelen i Gnesta ju :P Det var en privat fest där jag var funktionär och sen senare serverades det vildsvin, så äckligt gott! Så det var himla trevligt, speciellt eftersom Betty var med :) Jag fick träffa hennes familj också när hon skulle åka hem, de var trevliga också :P
Nej nu ska jag försöka hiss-dissa och hosta upp ett ordspråk :P

Kommentarer
Postat av: Betty

Nu har vi träffat varandras familjer ju, det är bra:)

Haha detta börjar likna ett förhållande, också med tanke på att folk frågade på festen.

Men icke, haha.



Men det var trevligt:) Tackar och niger:)

<3

2010-09-05 @ 19:00:49
URL: http://tandpetarakdemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0