Det som har hänt de senaste dagarna...

... är en anledning bättre än andra anledningar som är sämre än den ;) Nej men jag har inte inläggat för jag har verkligen inte haft orken att sitta vid en seg dator (vår "internetdator" är så himla seg!) men nu släpade jag in min dator, den är liiiite snabbare :P
Igår ringde Henrik och frågade "ska vi hitta på nåt eller vad?" :P Jag hade ju helt glömt bort att jag skulle träffa en annan (kommer till det senare) men sen när jag är nere i Gnesta skickar Madixen ett sms och frågar när jag ska träffa Mimmi, då kom jag ihåg att jag skulle träffa henne, så det blev bara att ta sig till station för att kolla när nästa tåg skulle komma och det skulle komma pretty sent men som tur var var papsen nere i Gnesta då så jag träffade honom och henkade med honom upp till Stockholmet :)
När jag kom till Stockholm fick jag äntligen träffa Mimmi :D Det var så länge sen sist verkligen :O Det var väl i början av sommaren som jag träffade henne sist :O Det var jättetrevligt att träffa henne även om vi inte gjorde nåt speciellt :) Det blev bara nån timme men det är ju bättre än inget, tänk på barnen i Biafra de får inte träffa henne alls ;)
Sen efter att jag hade träffat Mimmi åkte jag tillbaka till Henrik och kusin-Hampus :) Vi satt framför den lilla SpelStationen den Tredje och käkade godis :P Var riktigt najs :)
Nu vet ni hur det ligger till, vad är DIN anledning? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0