Dagen dagen

För några veckor sen blev jag fotad för kommunens räkning framför Gnesta vårdcentral, så jag kommer kanske att vara med på nåt sorts infoblad, känns najs :P Och idag ska jag till Södertuna slott för att prata med nån kommunanställd om "bilden av Gnesta" det är lite samma grej som det där infobladet, de kommer att fråga en grupp ungdomar om vad de tycker om Gnesta och hur de ser på Gnestas framtid, det är ett ganska kul initiativ :)
Så jag ska väl göra mig iordning, ska vara nere i Björnlunda halv tolv för att hinna med bussen, vet inte om jag ska våga cykla, det är ju så jäkla halt på vägen, snön är inte snäll...

Kommentarer
Postat av: Mattan

Coolt! Najs blogg förresten!

2010-11-10 @ 14:26:47
URL: http://ladyladygaga.blogg.se/
Postat av: mamsen

...näe, och så trillade du av cykeln också...:(

2010-11-11 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0