Dagen är som följer...

... eller var som följer, Henrik ringde idag och sa "nej nu ska vi till Nyköping och käka på MAX" (eller det var det han menade ;)) Så vi åkte till Nyköping, först kollade vi inne på Silverbullet (en trevlig alternativ butik, men dyrt!), EB games (en redigt bra spelbutik), H&M (för att Henrik ville ha nya vantar) och Åhléns (de har lite spel där, det är bara det att prissättningen är mysko) :)
När vi var inne på H&M ringer Bella och frågar var jag är, jag svarar att jag är i Nyköping inne på H&M, hon var också och gled runt i stan så vi träffades för andra gången nånsin, det var riktigt roligt :)
Sen när jag och Henrik åkte till MAX tog jag en Mozzarella/Pepperoniburgare med hot garlic fries, äckligt gott :D

Kommentarer
Postat av: Malin

jag och adam ska käka burgare idag :D

2010-11-04 @ 17:53:34
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0