Otroligt vårväder + lite bloggtorka

Jag kom just hem från konfirmation-förberedningen, en av de bästa konfa-träffarna :D
Vi förberedde inför imorgon då vi blir Jesu lärjungar :P Vi tränade på vår redovisning, det är ju inte helt perfekt, men vad är det? :) Till lunch fick vi chili con carne, bröd och sallad :D Det var så otroligt gott! :D
Under rasterna gick vi ut och hade det bara så asnajs :) Vissa (inklusive jag) satt eller låg på kyrktrappan och lapade sol, har ju varit väldigt fint väder idag :)
Den här veckan har jag varit dålig med bloggningen tycker jag, har inte skrivit så himla bra saker känns det som... men det är säkert bara en liten svacka, hoppas jag :P Nån som har ett litet tips på när man har det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0