Kussesinaction + dagens internet :P

Det här har hänt idag dårårå:
  • Jag har varit i Sördetälj och köpt två para nya t-shirtar (assnygga, kommer bilder imorrn)
  • Träffat Micke och Jenny, asnajs :)
  • Övernattar med kusin Hampus
T-shirtarna är grön och svart-grå-randig och jag köpte dem på H&M för 49:50 stycket :) Passar asbra på mig, of course ;)

Sen när jag var på Stopp för att tjacka naturgodis och energidryck (förklaringen kommer nedan) träffade jag gudfar-Micke och gudfaster-Jenny :P Hoppas att ni får trevlig helg :)

Nu sitter jag här bredvid kusin-Hampus, vi ska nörda oss hela natten med LANing xD När vi skulle gå ner till Stopp för att köpa energidryckerna och naturgodiset blev jag utsatt för en hemsk händelse kära läsare, jag var med om en riktig lång-fisare från Hampus "the man himself" :P Var riktigt obehagligt xD

Dagens internet! Om ni är som jag och gillar Nicolas Cage ska ni gå in på den här sidan, där har de satt in Niccans ansikte på asmånga kändisar, ser riktigt bra ut :P

Hej hopp och ha det gött på helgen, ta igen er riktigt ordentligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0