Gästbloggning, the aftermath

När jag läste Bettys gästbloggning tänkte jag "gud vad seriöst hon skriver" *round mouth-face* xD Jag tyckte att hon var jätteduktig på att skriva, väldigt seriöst, vad tycker ni? :P
Så nu har vi en liten diskussion om att det är kul att vi skriver så lika, då sa jag "vi är lika, men ändå så olika" :P Jag har en liten kommentar på hennes inlägg, hon skrev att vi lärde känna varandra på BOB ett tag sen och det kan ni lita på att vi gjorde, innan det pratade vi knappt på BOB, det var liksom att vi hade kul med alla andra och sånt men inget mer... sen började vi prata bara sådär, det var jättekul :D Vi har samma sjuka humor och vi kan prata om allt känns det som :)
Nej, nu har det blivit många inlägg på en dag, så jag ska inte störa mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0