Fint väder + cykel ^ dagens ordspråk

Det är jättefint väder så jag gör bara ett tillfälligt datorbesök :P Har solat en timme ute på altan och eftersom jag känner mig så himla snygg så har jag gjort det utan tröja :O Känner mig så schtek xD
Innan jag solade var jag ute på en entimmes-cykeltur medan jag lyssnade på bra musik :) Först en halvtimme till Björnlunda och tillbaka och sen en halvtimme åt andra hållet och tillbaka, kände mig riktigt hurtig :) Sen kom Emma och mamma hem från jobb och skola så då cyklade jag och Emma till en lekplats där vi lekte lite och åkte tillbaka, riktigt duktig var hon :D
Och nu vänner, dagens ordspråk *trumpetfanfar* xD
"The good thing about standards: there are so many to choose from"

Förklaring: det finns så himla många olika standarder och normer man ska följa, hur man är "normal" så det är bara att välja och vraka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0