Uppdatering som förlåtelse

Jag orkade inte med nån bloggning igår, jag var så sjukt trött igår efter mina bravader xD

BOB åkte till Gustavsvik i Örebro igår jue! :D Vi hade så asroligt där! :D Vi åkte klockan tio, var där klockan 12 så två timmar tog det :P Sen åkte vi därifrån typ vid halv sex :) De har en fors som heter Vildforsen (oooooo!) som är helt livsfarlig! Jag slog i huvudet fyra gånger, två gånger samtidigt xD Sen skrapade jag upp ett finger och slog i samma knä två gånger, inte kul >< Men det är kul med lite fara ;)

Ludde är så sjukt ball BTW, han hoppade från hopptornet som fanns där, inte från trean eller femman som vi andra gjorde, nej, han bestämmer sig för att hoppa från tian :O Helt cuazy xD

Jag och Kizz-Mizz satt i bastun för att chilla och det gjorde vi :D Var så fett najs! Det var ett lag med döva personer på badet också så jag kom att tänka på en sak... vad använder dem för nåt för att kunna vakna? Kör de nåt att det vibrerar eller what do they use? :P Sen stannade vi till vid MAX på vägen hem, jag bställde det jag brukar beställa, ett orginalmål med mozzarella-sticks och bea-sås, väldigt gott! Men den här gången var jag inte alls sugen, jag lämnade halva hamburgaren och lite pommes-frites :O


Nu idag har jag bara chillat egentligen, jag glassade lite i solen med en glass :P Men sen helt plötsligt får jag ett sms från Rebecka (BOB-ledaren #1!) "kladdkakan väntar" då syftade hon på att jag skulle till Kyrkans Hus i Nalleboda för att fika med henne och hennes arbetskamrater och det var jag på såklart :D Så jag har svullat kladdkaka med vispgrädde och saft :)

Dagens ordspråk/citat blir *trumvirvel*
"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann, det är bara jag som krånglar ibland"

Sen kommer TVÅ morötter, för jag glömde ju en igår så ni får två den här gången, bara för att komma i balans liksom xD

Visste ni att banka huvudet mot ven vägg bränner ungefär 150 kalorier i timmen? :P

Det HÄR är Metros teknikguru Nanok som tipsar om fett balla grejer :P

Så där, lite för långt inlägg tycker jag, men nu är jag i balans känner jag, nu är det bara att kolla Facebook, Bilddagboken, Hotmail mm mm xD


Kommentarer
Postat av: Linus

Hahahaha, tycker vi ska börja göra på det träningsättet du och jag Oskar. Kom hem till mig så kör vi några pass intensiv huvud mot vägg träning.

2010-06-17 @ 18:48:05
URL: http://Haringen
Postat av: Malin

Apropå det där med döva, ja, de har en typ av vibrerande kudde som dom vaknar av :P

2010-06-17 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0