Sitter här och hummar...

... och dummar ;) Nej jag sitter här med min slips, jag har mer än bara slipsen på mig men det är slipsen som sticker ut xD
Blev lite stor bild, men jag tycker att den blev bra :)
Igår var så himla kul btw :D Jag var ju på Linus lantställe med olika kompisar och vänner :) De som kom var:
  • Jag, Linus, Madicken, Sarah och Robin var där från början
  • Emma och Henny kom lite senare
  • och till sist (läs: mitt på natten) kom Lurre och hans flickvän Bella
Det hände så mycket där så jag orkar inte beskriva allt men diverse alkoholhaltiga drycker blev konsumerade ;P Jag och Robin var de som drack för att det var gott, visst, de andra gjorde det också säkert men vi drack inte så att vi blev fulla åtminstone :P Som jag sa innan så hände det så mycket kul så jag orkar inte blogga om det men det föll in nån förvåning ibland och skratt hela vägen :D
Nej nu ska jag inte blogga mer, ska lägga in ett litet citat/ordspråk och berätta två små grejer...
"Most of us spend our lives as if we had another one in the bank"

Förklaring: ta hand om livet, det är det enda du nånsin kommer att få, även om du tror på reinkarnation, men det betyder ju inte att man inte ska sitta inne hela livet ;)
Jag skulle ju berätta två saker till innan jag slutade så här kommer dem:
THING #1: Imorrn ska jag på ett möte innan feriepraktiken, det kommer att ta upp lite pappersarbete och så :P
THING #2: På torsdag nästa vecka kommer provsvaren tillbaka, för några veckor sen tog jag ju blod- och urinprov för att jag har tappat så mycket vikt så nu kommer det, ska bli intressant att se vad det är :)

Kommentarer
Postat av: Laynus

Hej! Läget? Sugen?

2010-06-14 @ 19:45:27
Postat av: Laynus

Kom på att du är jävligt stilig på bilden Oskar! Efter jag kommit hem ifrån norrland ringer jag dig så ska vi leka. Wink wink

2010-06-21 @ 12:02:25
URL: http://Haringen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0