Jobbblogg...

...damn vad många b:n det blev i rubriken men det blir är bara skojs... xD Jag har jobbat på ett knatteläger idag, det var ju med jobbet så det var tre brukar i sjuårsåldern som var på det lägret. Det var väldigt krävande där :P En flicka där tog mig som kompis och hade mig som kompis hela tiden xD Det var en grej som jag tyckte var så himla gulligt :) Hon bara ALLTID runt på en liten gosedjurshund, då lekte hon med den, hon skulle mata den :) Hon asnåg att "maten" var varm så hon blåste på den för att hunden inte skulle bränna sig, det var ett riktig naw-moment ^^
När jag åkte longboard med kusinvitamin bestämde jag mig för att "luuga" men det gick inte så bra, det slutade med lite halvtrasig rygg och en armbåge som blev en broms mot asfalten xD Inte kul!
Men flickan på lägret var snäll, hon och hennes hund blåste på det så att jag inte skulle ha ont :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

...vill minnas att det var en gång en skateboard på en garageplatta, som kom jättefort mot din kroppssida :D

2010-06-29 @ 20:33:59
URL: http://http://aochac3.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0