Jahapp...

Efter skolan åkte jag och Madicken till Södertälje för hon ville tröstshoppa :P Var riktigt trevligt att träffa lilla Conler ;) Jag själv var mest moraliskt stöd men jag köpte faktiskt ett par till hängslen, svarta som natten och synden ;) När jag kom hem märkte jag att expediten hade glömt att tagit bort stöldskyddet *suck* Så det blev bara till att försöka få bort den... det är ett väldigt sofistikerat skydd egentligen, otroligt genomtänkt :P Det var tre färgampuller (röd, grön, blå) och jag lyckades ha sönder den gröna :P Sen kom jag på en asbra idé, klippa sönder skyddet helt och totalt med en avbitartång xD
Det funkade väldigt bra, så nu har jag ett par svarta hängslen när jag inte kan matcha min röda med nåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0