Dåligt bloggande + dagens citat/ordspråk^

Igår glömde/orkade jag inte blogga så jag gör så gott jag kan idag :P
Igår var jag på ett möte innan feriepraktiken börjar, jag har ju feriepraktiserat innan så det var "been there, done that" xD Vi fick lite info om våra rättigheter, vad vi måste göra och vilka vi ska kontakta, vi fick även skriva under lite papper :P De papprena var skattebefrielse för att vi kommer att tjäna under 18 000 spänn och två anställningsavtal :)
Imorgon ska BOB till Gustavsvik, ska bli så fett kul :D Vi ska bada massa :P Ni får kanske fördjupelse imorrn :P
Och på torsdag kommer provsvaren tillbaka :D Är lite spänd på vad det blir... kan ju vara nån sjukdom, men det tror jag inte, det mest troliga är ju egentligen att det inte visar nåt så blir folk oroliga och ska släpa med mig till Nyköping där de tar ryggradsprov och det visar sig att jag har cancer ;) Nej, nu överdrev jag igen, får ta och lägga av med det xD Det visar troligtvis inget :P
"Amatörer gör det de kan, klåpare gör det de inte kan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0