Dagens ordspråk/citat + Gnestadan

"Du vet att det är en dålig dag då du hoppar upp ur sängen och missar golvet"

Förklaring: när du har missat golvet gör du de här stegen:
1. Gå tillbaka till sängen
2. Lägg dig i sängen
3. Kryp under täcket och låta den dåliga dagen gå förbi xD

Idag har jag varit på Gnestadagen, det är kul men det är ju samma grejer varje år så det börjar bli lite lamt :P
Jag vet inte varför men jag kom ner till Gnesta kvart i tio xD Ronja sa att jag var galen och det är jag ju :P Men vi gick runt lite och träffade kompisar och så, det var sjukt trevligt :) Just det ja jag köpte en fin hatt :) Så nu har jag typ 6 hattar hemma xD Dagen har blivit dåligt beskriven för jag orkar faktiskt inte skriva mer xD Får se om jag orkar imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0