Bob-övernattning, lite annat, dagens ordspråk/citat och den lilla moroten

Har käkat men jag kom i princip just hem från BOB känns det som (läs: hemkomst halv fem...) så det ska jag blogga lite om och lite annat stuff blir det med :P
Men iallafall, jag börjar med tisdagens händelser... jag jobbade som vanligt men sen när vi var ute på promenad med några av brukarna träffade jag gudfar Kizz-Mizz och gudmor Malin, vi pratade lite och sen frågade dem om jag ville kolla deras lägenhet efter att jag slutade jobba och boy om jag ville det :D Efter mycket letande hittade jag lägenheten, jag hade missuppfattat och trodde att det var nummer 19 men det var 17 :P Jag tänkte "var det inte lägenhet de bodde i" nummer 19 var ett hus xD Men iallafall, de har fått någorlunda ordning på lägenheten :) Just det ja, Malin frågade mig om jag ville ha en Herman och det ville jag ha såklart, för er som inte vet vad en Herman är så får ni en länk här :P
Sen igår var det ju BOB-övernattning, det var så äckligt kul! Jag kan inte ta med allt för det skulle ta alldeles för lång tid xD Men vi käkade fett god mat (Chili con Carne) :D Vi käkade och pratade och hade det fett chill :D Sen vid ett ungefär gick jag och Adam på en promenad som varade i tre timmar :) Vi pratade om allt från seriösa problem till Matrix och Awesomes Creed >< Förlåt för att jag inte lägger in några bilder men jag glömde ju att fixa lite bra bilder, men senare kommer det att komma upp nån bild på mig :P Jag fick håret klippt förra veckan :P
Just det ja, när jag gick och la mig (klockan 6 typ) så gick duktiga BB upp för att jobba, "you go girl!" :) Men sen när jag sov drömde jag en dröm som jag brukar få ganska ofta:
Jag springer i en sån här planterad skog
samtidigt som jag blir jagad, jag vet inte vad det är jag blir jagad av men jag blir jagad... sen efter ett tag (jag vet inte varför jag kommer ihåg så bra, brukar vara skitdålig på att komma ihåg drömmar) hör jag nåt ljud som typ susar eller nåt förbi de här träden i skogen, efter ett tag av obehagligt jagande vaknar jag av att Ronja väcker mig, puh! :P Jag är assvettig och mår helt mysko pga drömmen, det visade sig att Ronja och Adam viskade saker i örat på mig, typ "spring, spring", "de kommer att ta dig", "nu tar jag dig" och "popcorn" xD Det var tufft ändå att de kunde förvärra min mardröm bara genom att viska saker i mitt öra :O Väldigt ballt :P
Nu kommer ordspråket/citatet och moroten xD
"Snälla ord och handlingar är lätta att utföra men ekar i oändlighet"
Förklaring: bara en snäll kommentar, text eller att man har hjälpt nån kan göra en persons dag verkligen :)
Visste ni att ninjor är helt självförsörjande? ;) Ninjor är helt awesome xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0