Vad händer idag då?

Undrar jag också :P Ingenting är planerat men jag kommer väl att bara vara :) Åå, jag måste berätta om igår kom jag på :P
Det jag och Betty gjorde igår var helt awesome :) Det var väl värt väntan :) Vi käkade god mat (laxsås med pasta) som vi hade gjort medan vi lyssnade på Teddybears, väldigt najs :) Sen efter maten kom glassen fram, "Double chocolate with almonds" lät bra och smakade bra :P Och med glassen kom Shrek den tredje, jag hade inte sett den förut så det var ju också väldigt bra. Efter filmen försökte vi ta reda på vad en låt hette, efter mycket om och men fick vi reda på att det var Damien Rice-9 crimes :) Tidigare på dagen diskuterade vi vad skillnaden på Extra virgin-olivolja och "vanlig" olivolja är, det är att Extra virgin är helt gjord på direktpressade oliver, väldigt intressant :P Nej nu blir det lite mycket text, får bli en liten bild här på en stor del av BOB-gänget (<3)
Då fortsätter vi :P Där fram mot slutet la vi oss på golvet bara sådär och lyssnade på bra musik och pratade :) Väldigt trevligt! Jag var ju tvungen att åka hem för Betty ska jobba idag. Men det var en otroligt trevlig eftermiddag och kväll :D

Kommentarer
Postat av: simone

Vad häärligt det ser ut :)

2010-07-16 @ 11:37:50
URL: http://fattybom.se
Postat av: Malin

vad roligt det låter :)

2010-07-16 @ 17:41:16
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0