Nu har man kommit hem då...

Jag var ju i Nyköping med Bella och det blev riktigt lyckat måste jag säga :) Igår (tisdag) såg vi Eclipse och käkade på kina-restaurang :) Jag har inte sett Twilight eller New Moon men jag tyckte ändå att filmen var redigt bra :D Jag blev lite förvånad och så av att vampyrer bara glittrar i direkt solljus och att det inte var några varulvar det var "shapeshifters" :P Men jag ska inte klaga, den var bra :) Sen fick jag en jättefin text av henne med :) Jag får inte lägga upp den här men den gjorde så otroligt mycket, jag blev så himla glad :D
JAG HAR FÅTT LÖN!!! Haha, jag fick reda på det i måndags av käre mor :) Jag har fått 5 761 svenska riksdaler :) Det sitter fint i plånpluskan :P Så det kommer att bli lite nördigt på min front dårårå :P Har hitta lite spel som jag vill ha ^^ Mer berättar jag inte, vill ju inte få en stämpel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0