Jobb jobb jobb...

Idag har varit en ganska bra dag på kneget faktiskt :) Det är ju ett musikläger så nu är vi färdiga med ljudinspelningarna som de ska få på CD på fredag, låtarna är:
Elvis Preasley-Love me tender
Peps Persson-O'boy
Ebba Grön-Die Mauer
Nanne Grönvall-Håll om mig
En egenskriven låt som heter Mitt hjärta
Usher-Yeah
Charlotte Nilsson-Tusen och en natt
KISS-Heaven's on fire
Uppvisningen kommer att vara klockan 1430 på Strömmentorget i Gnesta, många ska komma! :P Imorgon på jobbet kommer det att bli kul också, för då ska vi åka och bada :) 
"Fråga inte om du inte vill veta svaret"
Förklaring: kom jag på själv *stolt* :P Det är ju så lamt när personer (speciellt jänkare) säger "hi, how are you?" och ser skitglada ut, de bryr sig ju inte hur man mår, liksom om man svarar nåt annat än "fine thanks" som typ"I don't feel so good actually" då blir det typ pinsam tystnad eller så reagerar personen inte ens... :P

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Okej, jag har faktiskt läst värst många men jag tyckte att den passade perfekt där. Dela gärna med dig vetja. :)

2010-07-08 @ 18:44:50
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0