I'm a sick bastard...

... nej jag har inte blivit en nynazist som ställer kattungar mitt ute i gatan i rusningstid ;) Bara sådär *knäpper med fingrarna* blev jag sjuk idag, jag vaknade klockan 6 (skulle börja jobba halv 8) med att jag har en känsla av att han en långtradare uppkörd i näsan, så tjockt kändes det i näsan! Sen har det varit det "ordinary" med tjock i halsen och ingen ork alls... Jag får se om jag orkar jobba imorgon... apropå jobbet, idag "förlorade" jag ungefär 600 spänn i lön, det är inte kul! Jag borde jobba imorgon... (nej, jag är inte girir ;))
Ska komma med den gyllene regeln här hade jag tänkt (istället för dagen ordspråk/citat), jag hade tänkt att ta den kristna, det finns i så gott som alla andra religioner också (wikipedia baby ;))
"Allt vad ni vill att människorna skall göra för er, det skall ni också göra för dem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar jag kunde knulla dom i röven..

2010-07-01 @ 17:13:11
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0