Dagens hiss-diss

Hiss
"The zombie survival guide" är en askul bok :D Det är en överlevnadsguide om en zombiepandemi bryter ut, den är skriven precis som en överlevnadsguide, med olika kapitel om de viktigaste sakerna och händelser genom tiderna, en jättebra bok (obs: finns bara på engelska)
Diss
Barnprogram... inte alla men många som ungar ser på nu, jag kanske är lite för ung för att säga så här men när jag var liten så fanns det inte program för tjejer och program för killar, det var program för BARN och UNGDOMAR... Ett program nu som är tydligt för tjejer är Winx Club:
När jag var liten så tittade BARN på Pokémon och Richard Scarry's äventyrsvärld:
Visst, det finns många bra program för barn nu också men min diss var tjej- och killprogrammen, "thank you for your time" :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med till 100! Och Ben10 är sååååååååååååååååååå tråkigt!

2010-07-16 @ 17:40:11
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0