Bra avslut + ett fel...

Jag jobbade sista dagen på jobbet idag och jag kunde inte ha fått en så mycket bättre avslutning på det jobbet :) Uppvisningen blev så otroligt bra! Det var ganska mycket folk faktiskt som såg på och alla som sjöng var jätteduktiga! De har ingen scenskräck eller så och de ger verkligen allt när de sjunger och gör uppvisningen, inga spärrar liksom :)
Jag och mamma gillar att svara på kunskapstest så idag svarade vi på Svara Lundhs kunskapstest i Aftonbladet, när vi kom till Natur och Vetenskap kom frågan "Vilken planet ligger närmast solen?" Jag är haj på sånt så jag svarade direkt Merkurius... när vi kollade på svaren stod det att det var Venus, det är ju fel! xD Lundh hade fel :O Så jag skickade in ett PK mail till Aftonbladets korrektionsredaktion eller vad det heter :P Så jag känner mig duktig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0