Apropå!

Apropå det jag sa om "guns don't kill people, video games kill people" läste jag en artikel om det :P De så kallade "experterna" är män och kvinnor från medelklassen och vissa är "professorer" i såna här paneler när de diskuterar det. Ta vilken diskussionsgrupp som helst om det här och hur dåligt tv- och datorspel är för unga, INGEN av de som är emot det låter som att de någonsin har spelat nåt tv- eller datorspel... och sen sitter de där och säger att det är dåligt för bilder och videor de har sett "on the so called 'youtube'"...
Jag tar upp det här för att jag vill starta en diskussion :P Det skulle vara kul med en diskussion om det här :)

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

haha ja det brukar vara så!

2010-07-31 @ 00:47:31
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0