The middle-day-sale

Idag har jag vart uppe med Madixen och senare anslöt Emma till oss för att shoppa på mellandagsrean i Södertälje :) Jag missuppfattade och trodde att vi skulle vara i Stockholm men jag blev räddad som tur var :)
Så det jag har köpt är tre saker, jag kommer inte lägga upp några bilder för jag orkar verkligen inte :P Jag köpte ett par gråa jeans på H&M för 200 spänn, riktigt fina :) Sen köpte jag Medal of Honor för 298 kronor och som avslut köpte jag en svart t-shirt på Carlings för 129 spänn :) Sen bar det iväg för att äta sushi och det måste ha varit den godaste sushin jag nånsin ätit :D Emma och Madicken var tråkiga och fluffade på McDonalds ;) Sen efter att vi hade käkat drog vi upp till ett drop-in solarium, Emma och Madicken är värsta veteraner men för mig var det första gången och gud vad skönt det var :D Jag har hittat ett till beroende xD
Just det ja, jag måste bara berätta om en grej som hände också, när jag precis träffade Madixen berättade jag att jag såg värsta snygga killen på tåget :P Han hade gröna ögon, mörkbrunt/svart hår och tredagars bockskägg, väldigt fint :P Ibland är jag glad att jag är osäker på om jag är bisexuell eller heterosexuell xD

Kommentarer
Postat av: vilma hill

rolig blogg :)

2010-12-28 @ 12:16:11
URL: http://vilmasmagazine.blogg.se/
Postat av: Malin

älskade marvel-tröjan btw! den är inhandlad var, undrar en desperat malin!

2010-12-29 @ 17:38:02
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0