The day of Nobel and the day of today

Igår lovade jag bilder från Nobeldagen och ni har säkert sett en redan från Madickens blogg eller facebook men jag kommer ändå lägga upp bilden här för vi var så jäkla fina :D
Sen måste jag bara lägga upp den här bilden på mig, Emma, Henny och Madicken för man måste ju visa upp bilder när man biffar sig ;)
Men nu till dagen idag, vi hade besök idag. Janne (en av mammas föredetta arbetskamrater men nuvarande vän) och hans fru kom hit på glöggkalas, jag hjälpte käre mor med att göra maten :) Det blev pepparotsvispsrullar med hamburgerkött, knäckebrödssnittar med levarpastejkräm med ättiksgurka, minipizzor, minipajer och brödsnittar med romsås och gravad lax, skitgott! Just det ja, Antons flickvän Emelie kom också men inte Anton för han var bjuden på julbord med sitt jobb, Östermalma var det för er som vet var det är :P

Kommentarer
Postat av: Malin

vad mysigt! :) synd att inte vi kunde komma... men det blir fler gånger :)

2010-12-11 @ 22:14:56
URL: http://malinidvh.soclog.se
Postat av: mamsen

Men vad fina ni är!

2010-12-12 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0