The day before the day before the day that is tha day after christmas

Haha damn, jag fattar inget av den där rubriken :P Men iallafall, jag ska försöka ta upp vad jag ska göra idag och uppdatera er lite
Fille är helt tokig, han håller på att hoppa runt och så, river blommor, kyrkor och ljusstakar, det är för att han är understimulerad, han kan inte dampa av sig ute för det är för kallt så han gör det inne. Sen har två elgubbar varit här för att ge oss en byggfläkt som ska hålla källaren mindre kall, vattnet fryser p g a den kalla källaren. Allt det här hände när jag sov måste jag säga också :P
Det som händer idag är att jag inte har nåt planerat, jag kommer väl att hjälpa till lite med julstöket och så. Det som är lite intressant är att vi inte har fått upp granen än, ska nog ta upp det i örådet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0