Tänk vad man hittar...

... när man tittar runt lite på nätet, de här två bilderna hittade jag på FaceBook från det första lajvet jag var på, jag har bara varit på två hittills men ändå :P Det var inte bara bilderna jag blev glad för, jag blev glad för texterna och kommentarerna till :D
Så här var taggningen: människan jag letat efter men verkligen inte kan hitta.
Man blir lite glad när folk verkligen försöker få tag på en :)
Det här är kommentarerna till den här bilden :)
Sofie ------ ----- hur kan man inte gilla den här bilden!!
Felicia ------- den är jättehärlig :D
Felicia ------- han heter oskar :D tack markus ^^
Anna ----- ---------- Han va hel skumm men jääätte snäll^^

Det är sånt här som gör en redigt glad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min oskar<3

2010-12-30 @ 02:44:47
URL: http://conler.se
Postat av: Malin

han var helskum men jättesnäll xD haha det låter som du :)

2010-12-31 @ 12:07:43
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0