Happy new years Adam

Haha nu gjorde jag en sån här ordlek i rubriken, istället för happy new years eve (Eva på engelska) så bytte jag ut det mot Adam...
Oskar är rolig! ;) Nej men det som kommer att hända idag är att jag ska fira nyår hemma hos mor, jag har blivit erbjuden tuuuusentals fester men jag har tackat nej... Nej jag har inte blivit tillfrågad så många gånger men hemma hos Madixen kommer det ju att vara fest men jag känner att jag inte alls är på festhumör faktiskt, det får bli en annan gång :) Men här ska vi inte ha tråkigt heller, vi kommer att käka asgod mat och skjuta lite raketer, kommer att bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 15:10:46
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

mysigt det lät :)

Micke och jag var ute och tittade men det finns många människor som är så extremt vårdslösa så det blir mer ett tittande runt omkring en för att hålla koll så ingen skjuter på en, än njutande av fina raketer. Men vi såg några riktigt fina lyktor, de är så vackra när de flyger iväg :)

2011-01-01 @ 00:36:20
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0