Dagens hiss och diss

Har fixat lite fler julklappar, jaaaaaa! Snart färdigt dårårå :)
Att folk är så trångsynta... jag är i en diskussion om den här självmordsbombaren i Stockholm. Vi håller på att diskutera över bilddagboken och när jag har sagt vad jag anser och om mina ÅSIKTER (asså vad jag tycker) ska han ta bort mig som vän på bilddagboken... det är inte det att han tar bort mig som vän, visst att det är lite tråkigt för annars är han en schysst kille och tatuerar som en gud men jag blir mest bitter för att många personer har svårt att se andras synvinkel eller åtminstone respekterar den...

Kommentarer
Postat av: Malin

HÅLLER MED! Många människor vill bara ha sin vilja igenom, hela jäkla tiden! Det är synd, för då kan man inte föra riktiga diskussioner.

2010-12-14 @ 20:06:38
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0