Dagen idag då, inte morgondagen...

... för jag kan inte spå, det får ni fråga en spådam om eller nåt :P Men iallafall! Jag har fått slutat tidigt för jag var duktig och gick på svenska istället för på lucian igår ;) Så jag drog och köpte lite julklappar :) Var skitskönt att bli av med några klappar till, så nu ser listan ut så här:
  • Mor
  • Far
  • Syster Pia
  • Syster Kim och hennes sambo Danny
  • Syster Emma
  • Bror Anton
  • Kizz-Mizz och Malin
  • Emelie
  • Farfar
  • Mormor
Så jag ligger ganska bra till, SKÖNT!
Sen ni ska ni få hör en riktigt kul grej, jag har "hittat" en skitkul second hand butik i Södertälje, Kom o C :) Den är astrevlig och inte minst billig, jag såg en kavaj (snygg dessutom) för 90 spänn :D Jag kommer att handla mycket där ;) Sen fanns det även maskeradgrejer så det kan bli att springa dit för att skaffa rekvisita inför framtida lajv ;) Tack Emma förresten för att du berättade var det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0