Friday oh friday

Jag har ju som sagt paddlat kanot här:
Det är Tveta för de som inte ser :P Det vi gjorde där var att paddla kanot som sagt (vi var ute typ 1,5 timme, himla roligt!), sen hade vi lite fritidslära :P Vi fick "lära" oss om att sätta upp stormkök, hur man lägger bandage på en stukning och hur man hanterar en kompass med karta :P Det var en lyckad dag tyckte jag :) Mer detaljerat orkar jag inte skriva och ni orkar säkert inte läsa heller xD

Senare på eftermiddagen åkte jag och Ronja tåg bara, "god, i've missed that" :D Det är så himla najs att bara åka tåg, man behöver inte heller prata hela vägen men det gör det ju bara ännu bättre för det mesta :)
Nej nu hade jag tänkt att lägga upp några bilder som finns bl a på Facebook och Igelstavikens (min skola) hemsida :D
Det här är i särklass världens skönaste gäng :D Hade tänkt att rada upp dem här :) Från vänster! Henny, Emma, Jag, Moa, Madicken, Sarah, Ronja, Matilda, Linus :)
Här är nästan hela Op2, bästa klassen :D Tänker inte rada upp alla, det blir för mycket och jag orkar inte ;P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså seriöst bästa klassen ever! :D OP2 äger alla!

2010-08-29 @ 19:08:36
URL: http://matildaslifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0