Seriöst uppdaterande...

Jag har kännt mig så seriöst bloggsjuk idag, väldigt många inlägg har det blivit, nu är det av anledning av väntans tider... Bloggar i väntan på att svenskan ska börja :P

Det har varit lite tomt här på vänfonten, Ronja är hemma och har ont halsen, hoppas att det blir bättre :) Mimmi är inte här, hoppas att du kommer snart :) Sarah kom ju inte heller idag så det var tomt på min front :P Linus gick hem på engelskan för att han redan har betyg i det (turgubbe xD) så han kommer nu på svenskan och Madicken är inte heller här, hoppas det gick bra för dig :)

Jag hittade förresten en asrolig blogg om en snubbe som pratar i sömnen, så fett rolig xD Den heter Sleep Talkin' Man
 


Kommentarer
Postat av: Ronja

förlåt, men kommer imorgon <3

2010-04-27 @ 13:36:14
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/
Postat av: David - Livet som 18 årig kille

Sv; Biege :J Det vanliga med andra ord, men dom är snyggast iaf :)

2010-04-27 @ 16:15:03
URL: http://shutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0