Seriöst humör + snygga skor*promenix

Nu har jag laddat upp med en karaff vatten, you know what that means... SERIÖST PLUGGANDE xD Det är faktiskt så, jag ska plugga vård- och omsorg, medicinsk grundkurs och naturvetenskap :) Var på sånt humör idag ^^

När jag satt på tåget hem hade jag fötterna på sätet så då såg jag mina skor xD De är så himla snygga så jag var tvungen att ta kort på dem :P

Det har ju varit så himla sjukt skönt väder när jag kom till Gnesta så jag gick på en promenad efter att jag hade lånat en bok (Vandraren, nån som har läst?) i parken, så himla najs!

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha lol xD menade ju om du kom ihåg något om honom xD

2010-04-27 @ 17:43:03
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/
Postat av: Kizzmizz

Aja baja , inga fötter på sätet ;P snygga skor dock.

2010-04-27 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0