Sent inlägg.se

Nu håller jag på att blogga mitt här på natten :P Jag tittar på medan de andra konfirmanderna och konfaledarna leker fotleken xD Det är kul att se på när man är lite halvseg ^^ Innan det körde vi lite flörtleken, jag är så himla odiskret när det gäller att flörta xD
Typ kl 23 igår var vi på mässa med nattvard, det var astrevligt tyckte jag, det är mysigt med sena mässor :) Efter att vi hade tagit nattvarden drack prästen upp ur kalken, fyllde på och drack upp igen :O xD Det var så kul att se :P
Idag lite senare ska jag döpas, ska blir så fett askul :D Kizz-Mizz och Malin ska ju bli mina gudföräldrar också så det ska bli ännu roligare pga det :D

Kommentarer
Postat av: Kizzmizz

Det var så häftigt att få bli din gudfader Oskar :D Jag kände mig så himla glad efteråt, det är verkligen en stor ära! Tack :)

2010-04-25 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0