På morgon sover alla djuren i skogen...

Kom inte på nån bra rubrik så det fick bli en liten flummig en xD Nu ska jag berätta om grejer jag gjorde igår, var askul :D

Vi slutade skolan 1130, askul :D Då drog jag, Ronja och Madicken till Södertälje för att Ronja skulle köpa nya hörlurar, det blev några för 119 balubasar :P Madickens mamma var på nåt möte så hon väntade typ med oss på henne :P

Vi träffade Sarah också på H&M :D Ronja skulle köpa ny mascara och då såg vi henne stå där och kolla kläder, var trevligt att träffa henne :) Sen kollade jag efter hängslen där, jag ska börja med hängslen hade jag tänkt, hittade vi ett par blå-vitrandiga med skinn :O Inte snygga, inte snygga xD

Efter den händelsen svullade vi på McDonalds, jag fick låna pengar av Ronja för att kunna köpa en lite ostburgare, var väldigt gott :) Sen efter det drog vi till Dress Man på jakt efter hängslen men det fanns inga där så vi vandrade vidare till Carlings, det var lite kul, för det är ett affärsbiträde där som är assnygg, både jag och Ronja tycker att han är snygg :P Då sa hon "titta där" och pekade mot disken, jag tittade ditåt och trodde att hon menade snyggingen men hon menade hängslena som fanns bakom disken xD De kostade 129 spänn (asbra pris!) när jag får pengar ska jag tjacka röda hängslen :D

När vi väntade på tåget för att komma hem gick vi till vad vi trodde var Ö&B, vi tittade runt och påpekade "det här ser ut som en loppmarknad", det visade sig att vi hade gått in på Nilssons Loppmarknad xD Då vandrade vi vidare till Willys för att köpa godis >< Då fick jag låna igen av Ronja, så jag fick godis :D

Sista stycket nu, "not far" :P Igår var det ju BOB, då gjorde vi egna pizzor och målade ramar :D Jag har så kul på BOB! Jag ringde Malin, hon har fått bihåleinflammation :/ Så jag tänkte att jag kunde muntra upp henne genom att skicka runt mobilen till alla BOBare :) Hoppas att du kryar på dig Malin :)

En liten bild bara från vår Södertälje resa :P
 


Kommentarer
Postat av: Ange

Haha gick ni in på loppmarknaden i gamla Ö&B ;p

När var ni på Willys?

2010-04-29 @ 11:16:11
URL: http://notpajen.blogg.se/
Postat av: Malin

det var verkligen en uppiggare jag fick där ;) fast jag är lika snuvig som jag var då :O

2010-04-30 @ 12:19:09
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0