Lapp full av självförtroende :D

Som grej vi gjorde igår satte vi fast papper på varandras ryggar och skrev anonymt på papprena, bara snälla och bra saker förstås :P Min lapp var full av snällheter (tack konfagruppen + ledarna <3) Här ska jag skriva upp de :)

"Världens bästa Bozkar :)"
"Asskön kille, najs konfirmand!"
"Skön typ"
"Baboon!"
"Bästa att nippletwista helt klart Love u <3"
"Klok som ugglan på gräsmattan :)"
"Skön utstrålning grabben! =D"
"Jag tycker om dig :)"
"... inte lika mycket som jag :) <3"
"Man från Medelpad, söker unga pojkar"
"Roligaste killen"
"Skitsnäll kille <3 alltid skitkul <3"
"Jag är oerhört glad att jag fått lära känna dig :) En sann vän för livet. Hoppas vi får många härliga stunder ihop!"
"BOZGARRRR"
"The awesome"
"Mycket skicklig på blinkleken =D"
"Rolig och mysig person :)"
"Skitball prick"
"Vill alltid vara din vän och vara i din närhet"
Det var så otroligt bra självförtroende boost :D Jag blev så himla glad när jag läste alla kommentarer :D "I love you guys!" :D

Kommentarer
Postat av: Kizzmizz

Vad härligt Oskar :D We love you too <3

2010-04-25 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0