Kom just hem...

Jag kom just hem från konfalägret så då ska jag gå igenom lite fort vad vi har gjort :)

På fredagen hände inget speciellt egentligen, vi boade in oss i rummen och käkade god mat :)

På lördagen hände lite mer, vi blev väckta kl 7 på morgonen -.-' xD Det är så sjukt god mat på Stjärnholm btw, men jag har ju tungan att tänka på så det fick ju inte bli så stora saker att käka... Sen förberedda vi konfirmander oss för redovsiningen som vi ska ha på konfirmationen, vi var ju lite ofokuserade men vi har fått ihop en någorlunda bra teater :) Sen på kvällen efter förberedningen grillade vi korv, det var som en fyllefest xD Vi hade så fett kul där, skrattade, sjöng och typ dansade :D Sen skrev vi ju de där lapparna jag skrev om och sen fick man göra vad man ville. Vissa gick och la sig eller bara försvann :P Men jag, Mirre/Marre och Oscar bestämde oss för att se på Mr. Deeds kl 2 på natten/morgonen, halvtimme in på filmen kom lite fler folk och kolla, då ungefär gick jag och la mig, var så fett trött!

Söndag: Väckning kl 7 som vanligt, 4 timmars sömn är inte bra för mig xD Men vi käkade frukost, körde lite fritid och repeterade lite på redovisningen och sen var det iväg till dopgudstjänsten :) Det var ju jag och Nelly som skulle dopa oss ;) Allting gick så himla bra, jag var så glad genom hela gudstjänsten :D Inte nog med att familjen var där ,mamma, Anders, Emma, pappa och farfar :D, jag fick så fina gåvor (ett glaskors i ett halsband som nyköpingshäktets "invånare" har gjort, ett metallkors i en kedja av familjen och en blomma av farfar) och så klart att jag har Micke och Malin som gudföräldrar (jag kommer nog att tjata om det, get used to it xD) :D Sen efter, jag måste bara berätta det här, höll jag och Adam varandra över axlarna och gick runt så som typ siamesiska tvillingar ^^ Vi gick in på en toalett för att tvätta bort en fläck på Adams byxor, men vi låste dörren och gav i från oss lite kommentarer som "den är för stor" och "det skvätter överallt" xD Sen när vi kom ut från toaletten stod helt random personer som väntade på att få använda toaletten *awkward moment* men så fett kul :D

Nu lägger jag upp bilderna som jag tog på lägret, inte så många, men de är kul :D

Vi hade kul med Adrians bakhuvud xD


Här är jag och Adam i en fin liten pose ;)


Hoppas att ni orkade med det där långa inlägget, jag ska skärpa mig med sånt ;)

Kommentarer
Postat av: Betty

Det var ASM:) Haha ni är tokiga, men jag tycker om er massor ändå. Bästo<3

2010-04-25 @ 16:47:23
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: Madicken

Jag gillar det långa inlägget :D

2010-04-25 @ 18:11:50
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: David - Livet som 18 årig kille

Sv; Haha verkligen! Det låter toppen hörru ;D

2010-04-25 @ 20:33:29
URL: http://shutter.blogg.se/
Postat av: Malin

väldigt bra läger, och väldigt bra dopgudstjänst :)

2010-04-26 @ 18:47:30
Postat av: Anonym

haha, en litenb ändring bara, det var du MArre och Oscar som kollade film, inte Gustav xD

Asså ni e ju så underbara, det låter som nåt som bara kan hända er xD

vad fin Adam blev på den bilden <3 ( du oxå Boskar) xD

2010-04-26 @ 21:50:37
Postat av: Matilda

Det lät som en riktigt nice helg :D

Måste hålla med dig om att det är riktigt bra mat på Stjärnholm, har vart där både som konfirmand och som konfaledare. Bästa stället för att ha konfaläger på helt klart! ;)

2010-04-28 @ 00:01:57
URL: http://tildaseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0