Känner mig så snygg!


Jag är inte den smalaste personen i världen, jag är kraftig men jag har accepterat det (som tur är) men jag joggar någorlunda regelbundet (typ varannan dag) och jag har dragit ner på storlekarna på matportionerna. Jag drog ner på portionerna i storlek och inte hur många gånger jag käkade pga en svacka jag hade för ett tag sen (hjälpte mig mycket, lärde mig en hel del av den).

Men iallafall, för att komma till "my point" xD Jag har ett par svarta, tighta jeans här hemma som jag alltid har fått kämpa asmycket för att kunna knäppa i midjan, jag har liksom fått ont i fingrarna när jag har knäppt knappen och dragit upp dragkedjan. Jag har inte haft de på ett tag pga det men idag bestämde jag mig för att ha dem och de sitter så himla bra i midjan nu :D Blev så himla glad! Allt pga någorlunda seriös träning och inte äta hur mycket som helst när man käkar.

Happ happy times indeed!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Haha. Att du skrivet ett inlägg om något ämne, skickar det till min mejl så lägger jag upp det på min blogg och länkar dig >< :D

2010-04-18 @ 09:57:37
URL: http://threeshots.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag förstår din poäng. Fast jag äter som en tok (har typ fördubblat mina portioner) och tränar typ inte lika ofta, (aldrig). Jag blir också glad när byxor går att knäppa:)

Men du är bra:) P.S cheka ut min blogg:)

2010-04-18 @ 11:03:08
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0