Info om BOB...

Jag skulle ju ge er lite info om BOB :P BOB är en avdelnning i Svenska Kyrkans Unga där vi är en gäng ungdomar som gör en massa olika kul saker :D Idag tror jag att det blir pizzabakning :)

En händelse som jag kommer ihåg var när Rebecka, vår församlingsledare, var borta och vi var helt själva där :O xD

 Jag och Adam gjorde en muffin av precis allt vi hittade i skåpen och i köket, det var liksom allt från te till senap och bakpulver till saft :P Vi tänkte att det skulle ta alldeles för lång tid att köra den i ugnen så vi micrade den -.-' Det visade sig att man inte ska micra saker med bakupulver i och August (en annan som var på BOB) visste det... Det slutade med att hela micron luktade asäckligt typ en vecka xD

Samma BOB-tillfälle skulle August hoppa upp från liggande till stående som tuffa killar gör i actionfilmer >< Han var inte lika tuff så knät gick ur led xD Först skulle hans föräldrar köra honom till akuten själva men vi fick inte in honom i bilen på grund av att han hade för ont i benet så ambulans fick tillkallas för att hämta honom :P

Det var en riktigt lyckad kväll, en sönderbränd micro och ett trasigt knä xD En kompis till mig jämförde BOB med Hitler Jugend xD Det är ju en ungdomsförening men inte riktigt med de tankarna xD

Tack för er tid :P


Kommentarer
Postat av: ange

haha oskar, låter som om ni har det kul på BOB...

Men det låter även som om ni har en hel del galna idée som ni sätter i verk... ;p

2010-04-28 @ 11:32:56
URL: http://notpajen.blogg.se/
Postat av: mamsen

...ja, jag undrar varje gång om kåken ska stå kvar?! Någon gång för länge sedan trodde jag att det här skulle bli lugna kvällar, med samtal om livet... =D...nej då, ni bryter halvt benen, bränner nästan upp stället...! Men jag antar att ni samtalar och har det trivsamt när ni gör allt det här. ;= Keep going! Kram

2010-04-28 @ 18:28:26
Postat av: malin

BOB is the shieet:D älskar´t!

2010-05-01 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0