Filosofi + tankar om musik = trevligt värre!

Jag brukar åka tåg ibland bara för att göra det, det är mysigt :) Det var Mimmi som tipsade mig första gången :) Men iallafall, vi gjorde det idag, så himla najs! Vi filosoferade på tåget medan vi svullade kakor, naturgodis och glass :P Det är sjukt kul för vi filosoferade om såna här svåra saker som typ inte har nåt svar, typ om universum och såna saker xD Då bestämde vi oss (läs: typ) för att vi skulle gå på en rättegång, Mimmi brukar göra det och jag har aldrig gjort det förr så det skulle vara intressant :) Sen i slutet av "filosoferandesessionen" eller vad man kan kalla det såg och träffade Kizz-Mizz alias Micke (gudpappa :D) Då filosoferade vi om typ samma saker :P

När jag var på väg hem från bussen lyssnade jag på Eminem, tack Madicken för musiken :) När ni lyssnar på musik samtidigt som ni är på väg nånstans, brukar ni också typ gå i takt och ha samma "attityd" som låten? Jag brukar göra det, speciellt när det är en "attitydstark" låt som Michael Jackson eller Eminem, jag gick på vägen med attityd och knäppte fingrarna i takt xD

Kommentarer
Postat av: Louise.

sv; ja att du inte bara skriver om musik elr kläder elr så, men typ allt! och då skriver du så man vill läsa det. :)

2010-04-19 @ 19:40:21
URL: http://louiseolesen.blogg.se/
Postat av: Malin

aha,du är gullig, Oskar :D

2010-04-22 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0