FÖRLÅT!

Förlåt för min bajsiga uppdatering, i onsdags var det BOB så då hann jag inte blogga på kvällen och igår var det konfaledarskola och planering av ett sportlovsläger :) På BOB hade vi 2011 års årsmöte då vi planerade lite viktiga grejs :P Och igår hade vi en ihopslagning av konfaledarskolan där vi som är ungdomsledare blir utbildade i läran att leda konfirmationen, det är riktigt intressant, man lär sig himla mycket användbart :) Sen den där planeringen av ett sportlovsläger... vi konfaledare ska hålla i ett sportlovsläger för församlingens barn, ska bli så jäkla kul :D Ska försöka få med käre lillasyster :)

Nej nu måste jag sluta, jag har andra viktigare saker att göra (not) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0