Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag då, jag har varit hos käre far och firat han, igår fyllde han 54 har jag för mig :P Så det var trevligt med trevligt prat, god mat (entrecotê med sparrispotatis och beasås) och sällskapspel :) Jag tänker inte lägga upp dagens för det orkar jag inte faktiskt :P
Just det ja, imorrn ska jag träffa Rosel, jag har träffat henne en gång innan och det var på gnestamarknaden förra året och sen för nån månad sen har jag för mig hittade hon mig på bilddagboken, så det ska bli trevligt :) På tisdag ska jag träffa Betty och senare Kizz-Mizz och Malin så ska vi alla åka pulka, ska bli himla kul också :)

Kommentarer
Postat av: Malin

heck yeah det kommer bli kul!

2011-01-04 @ 07:21:48
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0