2011

Jahapp nu är det 2011, jag sitter här och filosoferar över det gångna året över lite ödesmättad musik... det är helt sjukt hur fort det går, eller rättare sagt, det här året har varit så jäkla händelserik! Det känns som att jag har upplevt två år under 2010 :O Liksom för ett och ett halvt år sen ungefär gick jag fortfarande i högstadiet och så, har gått så himla fort! Sen är det ju också att det har hänt så himla mycket under 2010, det har bara varit bra och dåliga saker, vissa saker ångrar jag, vissa saker är jag glad att de hände, vissa saker har jag lärt mig så otroligt mycket av och andra har varit helt onödiga egentligen men en sak kan jag säga, jag kommer att komma ihåg 2010 hela mitt liv, antingen jag vill eller inte. Nu är det att ta dagen som den kommer, låta historia vara historia och lämna framtiden ifred.
Jag snickrade ihop en latinsk mening, den är troligtvis grammatiskt vidrig och inte alls bra men jag kommer att lägga upp den ändå:
Novus annus, novus uno niso, det betyder ungefär nya år nya tag och det ska jag se det som :)
De här betraktelserna kanske verkar lite negativa och jag inte alls är nöjd med 2010 men kunde inte var mer fel egentligen, jag har fått med det mesta och jag ser det realistiskt, en del är skitnöjd med 2010 och en annan mindre nöjd med 2010, under det året har jag utvecklat min vänskap med mina allra bästa vänner och fått nya, tappat kontakten med några, det är sånt som händer, liksom det är naturligt "just go with the flow". Jag har upplevt såna otroliga saker som jag aldrig nånsin kommer att glömma egentligen, jag har haft roligt på många och lärt mig av varenda en.
2010, I salute you!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken bra slutsummering av tvåtusentio :)

2011-01-01 @ 18:26:33
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0