BOB!

Yäy! :) Ska bli BOB snart, det är musikkväll, så jag vet inte om jag ska klä upp mig till en hip hoppare eller om jag ska strunta i det :P Får se vad det blir...

Igår diskuterade jag och Betty lite allt möjligt och kom in på böcker :) När jag läser böcker drömmer jag mig iväg till bokens värld och jag känner verkligen lukterna, hör ljuden och ser det de ser, eller jag försöker i alla fall, om boken är dåligt skriven går det inte men jag läser ju bara bra böcker ;) Det är nog därför jag gillar att läsa böcker, jag försvinner mig bort och när jag har mycket att tänka på eller känner mig nere brukar jag sätta mig i mitt rum och lösa korsord medan jag lyssnar på Bandit Rock. Drömma sig bort, stänga av allt som kommer utifrån, bara se korsorden och lyssna på bra musik... Oj vad seriöst det här inlägget blev :P Får ta och göra nåt åt det... här kommer en kul bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0