Min helg...

... har varit helt packad!

I lördags var det första konfaträffen, det var himla nice :D Det var ju bara tre konfirmander där men vi borde ha två- tre till som inte kom då :) Vad mer finns det att säga om det? Jag vet inte, men det var iallafall najs :)

Efter konfaträffen bar det iväg till BOB för övernattning, det var också nice (så klart) vi hade det chill, käkade asgod mat och såg på The Crow, så äckligt bra film det är!

På söndagen var BOB först på dopgudstjänst, jag kände att jag behövde det, det var så mysigt :) Sen fick jag hålla i förbönen och hjälpa till vid kollekten :)

Efter dopgudstjänsten for jag hem för att fira Emmas 8-årsdag en timme, det blev bland annat kladdkaka och blåbärspaj, det var gott men jag fick ont i magen xD

Efter Emmas fest åkte jag iväg med pappa för att fira oktoberfest :) Den tyska ambassaden firade oktoberfestivalen vid sjöhistoriska för att det var tvåhundraårsjubileum men det var så himla lång kö! Vi gav upp och letade upp en tyska restaurang, efter mycket letande, det var så sjukt många som hade söndagsstängt! :@ Men tillslut hittade vi en mysig tysk restaurang, där satt vi flera timmar och hade det nice :) Jag käkade tyska korvar, potatis och surkål (surkål är himla gott btw) och till efterrätt blev det apfelstrudel med grädde, tyskarna är ena riktiga hejare på mat :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ;)

2010-10-04 @ 22:15:51
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0