Dagens händelser...

... är som följer. Klassen har sett filmen Gökboet eller orginaltiteln som jag gillar mer "One flew over the cukoo's nest" :) Den är så himla bra! Den är faktiskt också ett måste :P Jag har börjat läsa boken, har sett filmen två gånger nu och det här är andra gången jag ska läsa boken, den boken är också asbra :) Man får historien ur två synvinklar, mer tänker jag inte avslöja ;)

Sen har det väl inte hänt så mycket mer och om det har gjort det så orkar jag inte skriva det för jag är så himla trött!

Kommentarer
Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Jag gillar inte Nicholson som skådespelare ):

han är läskig...

2010-10-04 @ 21:42:07
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0