Jahapp + dagens ordspråk/citat

... idag ska jag börja jobba dårårå :P Jag ska jobba på Kullagatans gruppboende i Gnesta, ska bli kul faktiskt :) Jag börjar på eftermiddagen ju och slutar ikväll så det blir OB! xD Jag vaknade klockan 10, det ska nog bli mitt "baseline" för revelj :P
Just det ja, mitt viktras har inte varit så bra för passformen på en stor del av mina kläder så käre mor (<3) ska hjälpa mig att sy in några byxor som från början var slim-fit men som nu har blivit så gott som loose-fit :O

"Människan har alltid två motiv för sina handlingar; ett gott motiv och så det verkliga motivet"
Förklaring: en liten cynisk bild, men ibland kan den ju ha rätt...

Kommentarer
Postat av: M

Fett balla ju! D

2010-06-21 @ 11:55:07
URL: http://conler.se
Postat av: Anonym

Har du nåt emot överviktiga människor? Jag tycker det låter som det, eftersom du hela tiden tar upp hur mycket du har rasat i vikt och så...

2010-06-21 @ 13:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0