Södertäljevandring

Idag har jag varit i Södertälje med käre mor och käre syster Emma :) Vi bytte en julklapp som Emma inte ville ha, en tröja. Den byttes ut mot en skitsnygg lång skjorta! Sen kollade vi i en second hand butik, jag kollade efter kavaj för mina är så stora så de har fått gå vidare till min käre bror :P Jag hittade en för 180 spänn som var snygg men den var för stor -.-' Så efter det gick vi in på H&M, där hittade jag en som verkligen satt perfekt! Gissa priset... 400 spänn :( Så det blev inte av tyvärr... Men två bra grejer som hände var att vi käkade sushi (<3) och jag träffade Emma och Henny :D Henny har typ just kommit hem från semester så hon var brun och fin :)
Sen har det väl inte hänt så mycket mer skulle jag säga :P

Kommentarer
Postat av: Malin

ogilla priser på snygga saker!

2010-12-31 @ 12:04:22
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0