Årets julklappar!

Nu hade jag tänkt att lägga upp alla mina fina julklappar på Blocket... nej jag menar på bloggen ;)
  • En kofta. Den satt lite konstigt på mig, den var lite för bylsig så den ska jag byta mot något annat fint hade jag tänkt :)
  • Ett SF-biokort, väldigt användbart :)
  • En Marvel Comics t-shirt, assnygg :)
  • Ett linne, jag har ett svart sen tidigare så nu fick jag ett grått, nu går det att biffa sig ännu mer ;)
  • Syster sa att det var en t-shirt men jag är fortfarande lite kluven till det, är det en t-shirt eller en skjorta? Jag vet inte men fin är den :)
  • Den här blev jag himla glad för, en farfarströja :)
  • En bok, den verkar himla spännande så den ska jag nog börja på efter att jag har läst klart alla andra böcker jag har lånat på olika bibliotek :P
  • En annan bok (appearently) ;) Jag har ju sett filmen så nu blir det till att läsa boken :)
  • En halsduk, innan har jag bara haft palestinasjalar (nåja), så det är himla trevligt :)
  • En korg, i den har jag lite sånt här "get up and go"-saker, som typ mp4, nycklar och kalender :)
  • En annan korg, men i den har jag accessoarer som typ halsdukar, slipsar och hängslen :)
  • En fin slips, nu har jag två stycken :)
  • Två förvaringsboxar, det behövdes verkligen :P
  • 500 kronor, ca$h behövs alltid :P
  • Ett par pyjamasbyxor, asmysigt att smyga runt i!
  • Lite fräschhetssaker, himla nice :)
  • Lite mer fräschhetssaker :)
  • Men nu börjar det bli lite väl rejält... men den luktar så gott! :) Det var synd att den kom i sån liten flaska, får ha den vid speciella tillfällen ;)
  • Sen som avslutning, en tub hårspray, det behövdes, min gamla börjar ta slut :)

Kommentarer
Postat av: Malin

vilka mysiga koftor :) fina julklappar du fick :)

2010-12-29 @ 17:13:38
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0