Dagens agenda

Det kommer att vara en helt vanlig skoldag förutom att jag ska på nån sorts intervju med typ Södertälje kommun om Igelstaviken, så mellan 1200 och 1300 "slipper" Oskar skolan :P Sen efter att jag har slutat ska jag hetsa ner till Gnesta för att intervjua min farfar och min mormor till en skoluppgift, inte lika kul eftersom jag måste strunta i BOB...

*EDIT* Det skulle tydligen lämnas in vecka tre så jag har dispans, men bara för det ska jag inte bli en slacker, jag ska intervjua farfar och sen ska jag till BOB, woohoo :)


Kommentarer
Postat av: Malin

först vart jag ledsen, sen vart jag glad igen :)

2011-01-12 @ 16:58:45
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0